Millenialsi to grupa społeczna, która jako konsumenci od starszych pokoleń różni się niemal wszystkim. Zarówno jeśli chodzi o proces zakupowy i jego formę, jak i podejście do konsumpcji.
Inaczej pokolenie Y, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Jest to grupa licząca aktualnie w Polsce już ok. 9 mln osób. Ze względu na tak dużą liczebność oraz fakt, że to właśnie oni kupują i wydają najwięcej na otaczające ich dobra, są oni dla marek najważniejszą grupą docelową.
Grupę wyróżnia niebywałe przeświadczenie o swojej wyjątkowości i wysokich kompetencjach, przedsiębiorczość oraz pewność siebie, niezwykle elastyczne dopasowywanie się do nowych okoliczności, częsta zmiana pracy oraz bardzo sprawne przyswajanie nowych technologii. Swoje oceny i decyzje opierają w głównej mierze na recenzjach wirtualnych, opiniach w portalach społecznościowych.
Millenialsi – przyszłe pokolenie konsumpcyjne?
Specjaliści ds. millenialsów w korporacjach według magazynu Fortune zarabiają 20 tyś. dolarów za godzinę pracy. Skala ta pokazuje jak ważną grupą docelową jest aktualnie pokolenie millenialsów, o którą walczy rynek produktów i usług.
4 Komentarze
[…] Gurner, australijski milioner udzielił cennej wskazówki millenialsom: chcecie mieć dom, przestańcie kupować grzanki z […]
Pokolenie najbardziej konsumpcyjne i dlatego najbardziej cenne dla firm
I’m shceokd that I found this info so easily.
Why does this have to be the ONLY relalbie source? Oh well, gj!