Facebook ogromny potencjalny rynek dla twoich działań w mediach społecznościowych, ale coraz trudniej jest wyróżnić się z tłumu. Poniższe statystyki pokazują niektóre istotne fakty z Facebooka i mogą pomóc w lepszym poruszaniu się, zwiększeniu zwrotu z inwestycji (ROI) i zwiększeniu sukcesu marketingowego.
Według zgłoszenia SEC, po raz pierwszy dochody z reklam Facebooka w USA będą większe niż największe tradycyjne firmy medialne, które podążają za Google. Facebook opublikował wyniki trzeciego kwartału 2017r. Zaktualizowałem ten raport. Zarejestruj się, aby otrzymywać powiadomienia o zaktualizowanych informacjach od razu po ich wydaniu.
20 najcenniejszych statystyk Facebooka za 2017 rok
- Na całym świecie, w ciągu ostatniego kwartału 2017 roku liczba aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła o ponad 2,07 miliarda (Facebook MAU), co stanowi 16-procentowy wzrost rok do roku. Co to oznacza dla ciebie: Jeśli masz jakieś powracające wątpliwości, statystycznie, Facebook jest zbyt duży, aby go zignorować.
- W grudniu 2016 r. Jest 1,15 miliarda mobilnych aktywnych użytkowników mobilnych (Mobile DAU), co stanowi wzrost o 23 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to niezwykle istotne i pokazuje dramatyczny wzrost ruchu mobilnego na Facebooku. Przychody z reklam mobilnych są raportowane i według Facebooka stanowiły 88% przychodów reklamowych w trzecim kwartale 2017 r. Z 84% w trzecim kwartale 2016 r.
- Średnio 1,37 miliarda ludzi loguje się codziennie na Facebooku i są uważani za codziennych aktywnych użytkowników, co stanowi wzrost o 16 procent rok do roku. Wniosek: Ogromna i wciąż rosnąca liczba użytkowników Facebooka jest aktywna i konsekwentna w wizytach na stronie, co czyni z nich obiecującą publiczność do działań marketingowych.
- Istnieje 1,74 miliarda mobilnych aktywnych użytkowników (Mobile Facebook MAU) w grudniu 2016 r. Co stanowi wzrost o 21% w ujęciu rok do roku.
- Średnio przyciski Lubię to i Udostępnij są wyświetlane na prawie 10 milionach stron dziennie.
- W Europie ponad 307 milionów ludzi jest na Facebooku. Wniosek: To nie jest tylko zjawisko w USA – światowy rynek jest dostępny na Facebooku.
- Największa grupa użytkowników Facebooka to ludzie w wieku od 25 do 34 lat, czyli 29,7% użytkowników. Co to oznacza dla Ciebie: Jest to najważniejsza docelowa grupa demograficzna dla działań marketingowych wielu firm, a Ty masz szansę zaangażować tych kluczowych klientów na Facebooku.
- Pięć nowych profili tworzonych jest co sekundę. Wniosek: Twoja potencjalna widownia na Facebooku rośnie wykładniczo.
- Użytkownikami Facebooka jest 76% kobiet (na 100% wszystkich kobiet) i 66% mężczyzn (na 100% wszystkich mężczyzn). To są dane, o których naprawdę musisz pomyśleć, ponieważ porównuje procent wszystkich kobiet z odsetkiem wszystkich mężczyzn, którzy są na Facebooku. Ponieważ nie jest to duża różnica statystyczna, powinieneś umieć skutecznie dotrzeć do obu płci na Facebooku.
- Największy ruch występuje w połowie tygodnia między godziną 13.00 a 15.00. Ponadto, wpis na Facebooku o 19:00 spowoduje więcej kliknięć przeciętnie niż publikacja o 20:00. Pomyśl. Jak to może pomóc: masz potencjał, by dotrzeć do większej liczby klientów i zwiększyć ruch w witrynie w godzinach szczytu, ale ludzie mogą być bardziej zaangażowani w wieczory. Ta statystyka może być ważnym czynnikiem, jeśli planujesz planowanie komunikacji społecznej. (Weź również pod uwagę, że Facebook ma globalną publiczność, więc możesz chcieć zaplanować w okolicy strefy czasowej swojego kluczowego rynku.)
- W czwartki i piątki zaangażowanie jest o 18% wyższe. Wniosek: Ponownie, wykorzystaj te informacje, aby określić, kiedy opublikować reklamy i posty, aby zoptymalizować działania marketingowe w mediach społecznościowych.
- Jest 83 milionów fałszywych profili. Na wynos: Nic nie jest doskonałe, więc zawsze pozostań rozważny i strategiczny w swoich wysiłkach.Ponadto, fałszywe czy nie, nadal są potencjalnymi konsumentami. Istnieją różne powody, dla których fałszywe profile, w tym specjaliści wykonujący testy i badania, oraz osoby, które chcą podzielić swoje konto na Facebooku bardziej niż to możliwe przy użyciu jednego konta.
- Przesyłanie zdjęć wynosi łącznie 300 milionów dziennie.Wniosek: Ponownie, jest to wskazanie zaangażowanych użytkowników; jest to również wskazówka, że istnieje wiele zdjęć, a także inne informacje, rywalizujące o uwagę użytkowników, więc strategicznie kieruj swoje wysiłki.
- Średni czas spędzony na Facebooku to 20 minut. Co to oznacza dla ciebie: Możesz mieć krótki czas na zrobienie wrażenia, więc używaj go mądrze z interesującymi i unikatowymi postami i ofertami, aby uzyskać jak największy zwrot z twoich wysiłków.
- Co 60 sekund na Facebooku: publikowanych jest 510 000 komentarzy, aktualizowanych 293 000 statusów i przesyłanych 136 000 zdjęć. Wniosek: Ponownie, jest wielu zaangażowanych i aktywnych użytkowników, ale także ogromna ilość informacji konkurujących o ich uwagę, więc jakość i strategia z twojej strony mają znaczenie.
- 4,75 miliarda treści udostępnianych codziennie od maja 2013 roku, co stanowi wzrost o 94 procent od sierpnia 2012 roku.
- 50% osób w wieku 18-24 lat korzysta z Facebooka po przebudzeniu. Co to oznacza dla ciebie: Facebook jest ważny dla tych użytkowników, a potencjalnie, ważny również dla Twoich działań biznesowych.
- Jedna na pięć odsłon strony w Stanach Zjednoczonych występuje na Facebooku. Jak to pomaga: To ogromny rynek w sieci; jeśli korzystasz z działań marketingowych w mediach społecznościowych na Facebooku, możesz mieć ogromne zyski, aby to pokazać.
- 42% marketerów zgłasza, że Facebook jest krytyczny lub ważny dla ich działalności. Wniosek: To jest zatłoczony rynek, ale nie możesz sobie pozwolić na to, aby o niego nie walczyć, ponieważ szanse są dość wysokie, że twoja konkurencja tam jest. Kluczem jest prawidłowe wykorzystanie marketingu Facebooka i upewnienie się, że twoje wysiłki wyróżniają się z tłumu.
- 16 milionów lokalnych stron biznesowych zostało utworzonych od maja 2013 r., Co oznacza wzrost o 100 procent z 8 milionów w czerwcu 2012 r. Marketing na Facebooku zmienił sposób prowadzenia biznesu, a jego wykorzystanie przez lokalne firmy do poszerzenia rynków nadal eksploduje.
Podsumowanie: na 2,07 miliarda, Facebook ma więcej aktywnych użytkowników miesięcznie niż WhatsApp (500 milionów), Twitter (284 miliony) i Instagram (200 milionów) – razem wziętych. Pamiętaj, że to już nie jest prawda. Obecnie Instagram ma ponad 600 milionów użytkowników, zgodnie z raportem Instagrama z 21 grudnia 2016 r. Facebook nadal cieszy się popularnością wśród innych kanałów mediów społecznościowych, ale konkurencja rośnie.
Komentarze czytelników
[…] każdy przedsiębiorca, którego znam, chce zostać milionerem – jak Mark Zuckerberg na Facebooku, Jeff Bezos z Amazon i wielu innych. Nie zdają sobie sprawy, że spełnienie tego marzenia wymaga […]