Mikaila swój produkt i markę budowała konsekwentnie od czwartego roku życia, kiedy to zaczęła sprzedawać własnej produkcji lemoniadę. Wystawiła przed domem mały stolik i rozpoczęła sprzedaż swojego produktu. Swoją przygodę rozpoczęła od spotkania z pszczołami co wyniosło markę Me & the Bees Lemonade™ na wszystkie sklepowe półki.
Filozofia marki Me&Bees Lemonade powstała na bazie chcęci przezwyciężenia przez dziewczynkę strachu przed pszczołami a poruszające opowiadanie trzynastolatki o historii jej firmy poruszyło serca milionów Amerykanów. Młoda Pani prezes poza tym, że jej produkt jest oparty na świeżo wyciskanych sokach oraz dodatku teksańskiego miodu przyczynia się swoim dochodem do ochrony tego cennego dla ludzkości gatunku. 10 procent zysków ze sprzedaży świeżo wyciskanej lemoniady fundacja Mikaili przekazuje organizacjom zajmującym się ochroną pszczół.
Produkty Me&Bees Lemonade osiągnęły już poziom sprzedaży 360 tys. butelek napoju rocznie. Zdrowe lemoniady Mikaili są dostępne w pięciuset sklepach sieci w sześciu amerykańskich Stanach.
Młoda prezes Me&Bees Lemonade poza nauką przyznaje też, że prowadzenie jednej firmy zaczyna ją nudzić a jej marzeniem jest realizacja innych pomysłów.
Foto: Mikaila odbiera Medal Honoru Eleonory Roosevelt/ facebook.com/MikailasBees